האם החגים זה באמת מה שהרס לכם את המכירות החודש?

22 יונ האם החגים זה באמת מה שהרס לכם את המכירות החודש?

ערב חג שני וקרן, אשתי, מקבלת על הבוקר טלפון מקופת החולים שלה, קופ”ח כללית.

המטרה: שיחת משוב על השירות שקיבלה בטיפת החלב שהחלה ללכת אליה עם עמית, הבת שלנו, בת החודש.

קרן משיבה, “היה ממש בסדר גמור, האחות הייתה מקסימה!”
והשאלה הבאה: “אני ממש שמחה לשמוע שהיית מרוצה, את מכירה אולי מישהו שלא חבר בכללית והיית רוצה שייהנה מאותה רמת שירות?”

שיחה אחת בת 5 דקות הותירה בנו רושם עצום. למה?

1. התודעה של “כללית” בכלל ואשת המכירות בפרט:
כמה אנשי מכירות ועסקים אתם מכירים (לא אתם חלילה) שקבעו מראש עובדה – “בערב חג אין טעם לעבוד, אף אחד לא יענה, אף אחד לא ירצה לקנות שום דבר”?

כמה מכירות פוטנציאליות הם הפסידו בגלל הנחת ההנחות הזו, שיותר מכל היא הנחה שעשו לעצמם?

2. שיטת המכירות של “כללית”:
כמה אנשי מכירות ועסקים אתם מכירים שמבקשים משוב?
כמה רושם ואיזה חיבור חזק נוצר לכם עם נותני השירות שביקשו את חוות דעתכם?
ממתי קופות חולים מבקשות מומלצים???
כמה לקוחות אתם יכולים לצרף אליכם לעסק, כמה לקוחות הפסדתם עד היום בכל פעם שלא ביקשתם מהלקוחות המרוצים-מעריצים שלכם מומלצים?

נפעמתי לראות שגוף כמו קופת חולים כללית, גוף ותיק ויציב, מתעדכן ומתחדש בשיטות המכירה שלו.

אהבתי לראות את הפרואקטיביות, את השירותיות המוכרת וכתוצאה מכך גם את האפקטיביות (קרן מיד נתנה לאשת המכירות את הפרטים של ניר, בעלה, שחבר “מכבי”…)

אימון – הדריכה השבועית שלכם:

1- באילו אפיקי שירות שאתם מציעים ללקוחות שלכם יש לכם אפשרות להוסיף אלמנט מכירה כלשהו (מומלצים/ UP SALE/CROSS SALE )?

הנדסו את הקשר עם הלקוח שלכם כך שכל ממשק מולו הופך לממשק מכירה – בין אם מדובר בתחילת הקשר, בשירות עצמו, בשימור לקוחות,
חשבו 360 מעלות מכירות.

2- דווחו לנו על התוצאות – כמה לקוחות חדשים הצלחתם למשוך אצלכם בעקבות זאת? כמה עסקאות נוספות הצלחתם לסגור? בכמה הצלחתם להגדיל את סל המכירות של כל לקוח?

שבוע חזקקק של תשוקה ומכירות!!

ניר.

תגובות

תגובות

ידע זה כוח! רוצים לדעת?
מלאו את הפרטים שלכם כאן למטה ונשלח לכם שיטות, טיפים ומדריכים שיזניקו לכם את המכירות!
אנחנו חברים?
לייק ואתם בתוך קהילת המכירות הגדולה בארץ
אין תגובות

שלח תגובה