לדחוף ללקוח מכירה או לגרום לו לרצות שתמכרו לו?

22 יונ לדחוף ללקוח מכירה או לגרום לו לרצות שתמכרו לו?

מה שמדהים במכירות, זה שיש לנו אפשרות להתאמן עליהן בכל זמן ובכל מקום, אתם תראו את זה במגוון הכתבות שנפרסם כאן.

אתם יכולים להתאמן על מכירות בבית, עם בני/בנות הזוג שלכם, עם הילדים שלכם, הבוסים, הקולגות, בסופר ורק בסוף – גם עם הלקוחות שלכם.

אחד הדברים שחשוב לנו שיקרו לכם כאן הוא פיתוח של האינטליגנציה העסקית שלכם – אותה אינטליגנציה שמאפשרת לכם לחקור, לבחון ולהוסיף אל העסק ושיטת המכירות הנוכחיים שלכם עוד רבדים שיאפשרו לכם פשוט להגדיל מכירות.

לא מזמן הגעתי לתחנת דלק של דור אלון, בוקר יום ראשון, חם בחוץ, יום ארוך לפניי ואני עוצר לתדלוק עצמי.

אני יוצא מהרכב ומיד פונה אליי המתדלקת מהחנות ברמקול: “אתה צריך עזרה בתדלוק?”

עונה כמו D טיפוסי: “לא, תודה”.

היא ממשיכה: “אם תצטרך צלצל בפעמון, בינתיים, חשוב לי ליידע אותך, שמגיע לך בקבוק מים גדול וקר לדרך ב- 2 ₪, תוכל לקבל אותו בתוך החנות.”

סיימתי לתדלק, וחם בחוץ ו… בום.

אני בפנים. בתוך החנות הממוזגת לקבל את המים.

אז אפשר לדבר על אמיל”י, CROSS SALE ו- UPSALE שהיו חסרים,

אבל אין ספק שזה ניצול ממשק חזקקק!!

מה אתם יכולים לקחת ממנו לתוך שיטת המכירה שלכם?

אני רוצה שתקדישו את השבוע הקרוב לחשוב האם וכיצד הנדסתם את תהליך המכירה שלכם?

מהם השלבים שהלקוח שלכם עובר כדי להגיע אליכם?

אילו ממשקים נוספים יש באפשרותכם לייצר על מנת לגרום ללקוח להגיע אליכם, להיות מעוניין להכיר אתכם טוב יותר, להתנסות באחד או יותר מהמוצרים או השירותים שלכם?

הגדירו את ההצלחה השבועית שלכם בהתאם: “השבוע ייחשב עבורי כמוצלח אם אצליח להנדס ממשק אחד נוסף לתוך שיטת המכירות המלאה שלי.”

בהצלחה!

תגובות

תגובות

ידע זה כוח! רוצים לדעת?
מלאו את הפרטים שלכם כאן למטה ונשלח לכם שיטות, טיפים ומדריכים שיזניקו לכם את המכירות!
אנחנו חברים?
לייק ואתם בתוך קהילת המכירות הגדולה בארץ
אין תגובות

שלח תגובה