מרעב להנאה – איך לגרום ללקוח ליהנות

22 יונ מרעב להנאה – איך לגרום ללקוח ליהנות

יום חמישי בערב, מיטל ואיתי (אחותי וגיסי למי שעדיין לא מכיר) יושבים אצלנו בבית, מדברים, מתפעלים מכל הבעת פנים של עמית, ביתי בת החודש ומגיעים להחלטה להזמין פיצה! איזו פיצה? דומינו’ס, החדשה בלי הקשה! כמובן שלא נדרשו הרבה שכנועים, 1+1 באתר ויוצאים לדרך.

ברמת התודעה – כבר כאן אפשר לעצור וללמוד מדומינו’ס, על האופן בו היא תופסת את עצמה ועל הערך הנתפס שלה בעיניי לקוחותיה, אפשר גם לחשוב על השיווק החכם שלה, כי סביר להניח שכל מי שקורא את השורות האלו יודע מהי הפיצה בלי הקשה ועל הצעת המחיר הבלתי ניתנת לסירוב והאופן בו היא מוצגת באתר. עם זאת, לא אלו העיקר מבחינתי.

אחרי כ 10-15 דק’ מההזמנה אני מקבל הודעה – “הפיצה שהזמנת אוטוטו אצלך, חמה וטעימה!”

ברמת השיטה – מכירים את הניסוי של פאבלוב עם הפעמון והכלב – זה בדיוק מה שעושה ההודעה הזו, מכינה את בלוטות הטעם שלך וכבר מראש מגבירה את התיאבון (הצורך) וכתוצאה מכך את ההנאה (התועלת) מהפיצה שהזמנת.

אלא מה, שאותן בלוטות טעם, כשלא באות על סיפוקן בזמן שהובטח להן, יכולות גם לפגוע בערך המותג… ה”זמן” שהובטח היה “אוטוטו” – מונח שגורם לך לחשוב על פער של דקות בודדות בינך לבין העונג שלך. בפועל, עברו קרוב ל- 20 דק’ עד מועד הגעת הפיצה.

20 הדק’ האלו מוססו את כל ההנדוס החכם שהפעילה דומינו’ס באמצעות האתר והודעת הטקסט.

למעשה, לולא נשלחה אותה הודעה או שהייתה נשלחת עם המילים “בדרך אליך” במקום “אוטוטו אצלך” – הנדוס המכירה היה ממשיך לעבוד ולייצר את חוויית הרכישה הנכונה אצל הלקוח.

אימון – הדריכה השבועית שלכם:

1- זהו מקומות בהם במודע או לא במודע קיים אצלכם הנדוס מכירה.
2- עקבו אחר השלבים ומדדו את הזמנים בין שלב לשלב.
3- רדו לרזולוציות עמוקות ובחנו:
a. האם המילים בהן אתם משתמשים בהנדוס זה הן המילים המקדמות ביותר עבורו?
b. האם טווח הזמנים בין שלב לשלב הוא טווח סביר/ קצר מדי/ ארוך מדי?
4- בהתאם לכך – הכניסו את השינויים הרלבנטיים בתוך הנדוס המכירה שלכם, על מנת שהנדוס זה ישקף את ערכי העסק שלכם, את הערכים שלכם ויקדם את הלקוח לרכישה ככל הניתן.
בהצלחה!

שבוע של תשוקה ומכירות,
ניר.

תגובות

תגובות

ידע זה כוח! רוצים לדעת?
מלאו את הפרטים שלכם כאן למטה ונשלח לכם שיטות, טיפים ומדריכים שיזניקו לכם את המכירות!
אנחנו חברים?
לייק ואתם בתוך קהילת המכירות הגדולה בארץ
אין תגובות

שלח תגובה