NLP – הרצאה: כוח הלקוח

היום כבר מתחיל להיות ברור, שהאומנות האמיתית היא לא לשאת נאומי מכירה חוצבי להבות מול הלקוח, אלא להבין כיצד הלקוח שמולנו מקבל את החלטת הקנייה שלו ולמכור לו באופן שיהלום את המנגנון הטבעי שלו.

הסיבה לכך פשוטה. בכל מקום מנסים למכור לנו, לכולנו, מסביב לשעון. אנחנו כבר עייפים מזה. כולנו, כשאנחנו בכובע הלקוחות, פיתחנו מנגנוני אדישות, קל לנו להגיד “לא”, אנחנו יודעים שאיש המכירות הולך לריב עלינו!

מצד שני, כשאנחנו בכובע של אנשי המכירות, הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לתת ללקוח תחושה שאנחנו הולכים לריב עליו. אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לקנות, למכור לנו למה אנחנו צריכים למכור לו.

איך עושים את זה?

באמצעות מיומנויות מגוונות, מעולם ה- NLP, שמאפשרות לנו לזהות את דפוס החשיבה של הלקוח, את האסטרטגיה שהוא מפעיל באופן אוטומטי, ולרוב גם לא מודע, ביחס להחלטת הקנייה. כאשר אנחנו יודעים מהו דפוס החשיבה של הלקוח, אנחנו גם יודעים אילו מילים, ואיזה ניסוחים יפעילו אותו ויניעו אותו לפעולה. המכירה הופכת לנטולת מאמץ, לשיחה, שבה הלקוח מרגיש שאנחנו מכירים אותו טוב יותר מכל איש מכירות שפגש בימיו. זו הסיבה שהוא רוצה שנמכור לו. זו הסיבה שאנחנו מצליחים לסגור יותר עסקאות.

בהרצאה תגלו איך עובד מנגנון קבלת ההחלטות של הלקוח. תבינו כמה סוגי לקוחות קיימים בחוץ (רמז: עשרות אם לא מאות!) ומהי מידת הגמישות שתהיה עליכם לאמץ כדי לצלוח יותר מכירות.

ההרצאה הינה הרצאה מרתקת וחדשנית, שפותחת את הראש של אנשי המכירות ומוציאה אותם מה”שטנץ” הקבוע שלהם אל עבר מגוון רחב של אפשרויות מענה.

מתאימה לימי עיון והעשרה, או לימי כיף, כתוכן ייחודי.

כמו כן ההרצאה מתאימה כהרצאת מבוא לקראת תהליך אימון מכירות בארגון בכלל וסדנת NLP לעסקים בפרט.

*אורך ההרצאה משתנה בהתאם לצרכי הארגון.